Robèr Willemsen
Voorzitter Koninklijke Horeca Nederland
De horeca is de huiskamer van de samenleving. Een ontmoetingsplek waar gasten offline verbinding kunnen maken. Naast die sociaal verbindende taak, hebben we ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Een verantwoordelijkheid voor de wereld van morgen. En voor de gast van morgen. Zijn we daar klaar voor?
én gezond
KHN vindt duurzaam ondernemerschap ontzettend belangrijk. We willen allemaal de wereld mooier nalaten dan we haar aantroffen, zorgen voor onze gasten én voor onze omgeving. Maar het is wel eens lastig te bepalen waar je moet beginnen. Duurzaamheid is inmiddels namelijk een containerbegrip. Er valt zoveel onder de noemer, dat het eigenlijk niets meer zegt.
Deze special maakt weer even tastbaar waar de uitdagingen liggen en hoe collega-ondernemers al aan de slag zijn met duurzaam doen en denken. Mooie voorbeelden van nieuwe belevingen voor gasten die bijdragen aan een gezondere toekomst.
Scroll naar beneden
•
In 2040 zijn we de huiskamer van een gezonde samenleving
In november 2018 heeft KHN het Nationaal Preventieakkoord getekend. Samen met een aantal grote partijen hebben we daarmee de belofte gedaan om te we werken aan een gezonder Nederland. Dat doen we met elkaar, door van elkaar te leren en successen te delen. Ik wens je veel inspiratie van en plezier met deze trendspecial, waarin integere ondernemers zich inzetten voor een mooie en gastvrije toekomst.
Nederland
Tijdens Horecava 2019 presenteerde KHN de trendfilm ‘Klaar voor de gast van morgen’. In deze mini-blockbuster van 4 minuten nemen we je mee in de belangrijkste trends en ontwikkelingen voor de branche. KHN kijkt naar de toekomst. Jij ook?
De horeca is de huiskamer van de samenleving. Een ontmoetingsplek waar gasten offline verbinding kunnen maken. Naast die sociaal verbindende taak, hebben we ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Een verantwoordelijkheid voor de wereld van morgen. En voor de gast van morgen. Zijn we daar klaar voor?
Robèr Willemsen
Voorzitter Koninklijke Horeca Nederland
én gezond
KHN vindt duurzaam ondernemerschap ontzettend belangrijk. We willen allemaal de wereld mooier nalaten dan we haar aantroffen, zorgen voor onze gasten én voor onze omgeving. Maar het is wel eens lastig te bepalen waar je moet beginnen. Duurzaamheid is inmiddels namelijk een containerbegrip. Er valt zoveel onder de noemer, dat het eigenlijk niets meer zegt.
Deze special maakt weer even tastbaar waar de uitdagingen liggen en hoe collega-ondernemers al aan de slag zijn met duurzaam doen en denken. Mooie voorbeelden van nieuwe belevingen voor gasten die bijdragen aan een gezondere toekomst.
In 2040 zijn we de huiskamer van een gezonde samenleving
In november 2018 heeft KHN het Nationaal Preventieakkoord getekend. Samen met een aantal grote partijen hebben we daarmee de belofte gedaan om te we werken aan een gezonder Nederland. Dat doen we met elkaar, door van elkaar te leren en successen te delen. Ik wens je veel inspiratie van en plezier met deze trendspecial, waarin integere ondernemers zich inzetten voor een mooie en gastvrije toekomst.
Nederland
Tijdens Horecava 2019 presenteerde KHN de trendfilm ‘Klaar voor de gast van morgen’. In deze mini-blockbuster van 4 minuten nemen we je mee in de belangrijkste trends en ontwikkelingen voor de branche. KHN kijkt naar de toekomst. Jij ook?